Monday 25 June 2012

SİRİ YE RAKİP ÇIKTI

Daha önceki konularımızda açıkladığımız yeni uygulamalardan bir tanesi de,apple nin S Voice den sonra,SİRİ ye bir alternatif rakibin daha çıkmasıdır.
Dikkat ederseniz kamuoyunda tanınmış ve popüler olan bir çok firmalar yeni çıkarmış oldukları uygulama ve çalışmaları hakkında birbirleri ile sürekli rekabet halinde olmaları piyasayı kapma çabasından ileri gelmektedir.
Kısaca apple nin uygulamalarında kullanılacak olan sesli asistanı Siri,arkasından samsung galaxsi S3 için üretilen,android işletim sistemli S Voice,ve son olarak mikrosoftun bizzat kendisinin çıkarmış olduğu,windows phone 8 e uyumlu geliştireceği ses ve diğer uygulamalar için hazırlıkların yapılması.
Bu  büyük firmaların tanıtım ve sunumlarının ardından,yapılan açıklamalar soğumadan,dünyaca tanınmış  LG firması da gelişmelere sessiz kalamayarak kendi geliştirdikleri,android telefonlara uyumlu quick voice uygulmasını hayata gerçirmeye hazırlanıyor.
Ancak uzmanların açıklamalarına göre şu an için sadece kore de piyasaya girmiş olan quick voice,bunun yanında,bildiğiniz gibi optimus teknoloji donanımı ,için önümüzdeki günlerde, söylenen Vu ve LTE 2 ürün grununda kullanılabileceğidir.
Lg nin bu çıkışında,yaklaşık olarak onbir tane uygulama ile önümüze geleceği,bu sesli asistanın internetten search yapabilme,takvimsel tarih takibi,randevu alma ve kaydı gibi uygulamaları içerecek olması.
Şu an için gelen yorumlar ve ilginin yansımasına bakılırsa,çok fevkalade sonuçlar alınabileceğine kanaat getirilemiyor.LG nin yapmış olduğu bu çıkışın ardından ne gibi gelişmeler ve yenilikler gözlenecek bekleyip göreceğiz,heyecanlanmıyorum desem yalan olur.bknz.http://astore.amazon.com/httpdatacardb-20


      

1 comment:

  1. abi bana site hakkında yardım edemisin ben adsense kayıt olmaya çalışıyorum

    ReplyDelete