Sunday 24 June 2012

GOOGLE DE HANGİ SIRADAYIM

Google de web sayfasının hangi sırada olduğunu merak etmeyen web sayfası kullanıcısı yoktur sanırım.
Gelişen teknolojiye paralel olarak artık web sayfası blog yada benzeri çalışmaları yapan insanların sayıları her geçen gün  artmaktadır.
Bu web adreslerine ziyaretçi ve kullanıcıları çeken  en önemli arama motoru bildiğiniz gibi google dir,ancak diğer arama motorlarıda vardır yahoo ve bing gibi,ben burada google üzerine konuşmak istiyorum eğer web sayfasının  google de kaçıncı sırada olduğunun tesbiti için  uğraşıyorsanız, ben şimdiden size söylemeliyim iyi ve garantili sonucu yine google üzerinden yapmanızı tavsiye ederim.
Ben yinede içiniz rahat etmesi için,başka bir web den sorgulamak istiyorum diyorsanız sonuç limiti olmayan bir sorgulama için  bu site ile www.findsept.com de ve www.amokas.com  sorgulayabilirsiniz.
Bunun yanında sitenizi eklemeniz halinde günlük ve aylık raporlama alabilir bu raporları dilerseniz mailinize gönderilmesini istersiniz.
İngilizce ve türkçe dil uygulaması ile sorununuz olmaz,sitenizin geçmiş den geleceğe konumlandırma konusunda grafiksel data elde edebilir ve bunları sosyal medya üzerinde istediğiniz şekilde paylaşıma açabilirsiniz.
Ancak bütün bunlar google ile yaptığınız bilgiler kadar sağlam olmayacaktır bunu hatırlatmak isterim.bknz http://astore.amazon.com/httpdatacardb-20





2 comments:

  1. evet yazınızdada belirttiğiniz üzere amokas en doğru sonucu veriyor. ayrıca Free Monitor for Google da kullanışlıdır.

    ReplyDelete
  2. bilgi için teşekkürler bilmeyenler için yararlı olmuş.

    ReplyDelete