Wednesday 13 June 2012

GELECEKTEKİ İNTERNET

Önümüzdeki yıllarda," 2020 yıllarına varıncaya kadar,internet'in geleceği konusunda bir çok uzmanın görüşleri ve düşünceleri üzerine bu günkü makalede, bu konuya değinmek istiyorum.İnternet'in geleceği mobil telefonlar üzerinde şekilleneceği,şüphe götürmez bir gerçektir.İletişimin bu boyuta ulaşmasının menfi ve müsbet sonuçları olacağı da,bir gerçek,her şeyden önce,insanlar arasındaki hoşgörü duygusunu,olumsuz yönde etkileyeceğini,düşünen araştırmacılarda yok değil,ancak ben bu düşünceye katılmıyorum,benim kendi düşüncem,sosyal yapı,hoşgörü ve ilişkiler,alternatif ilişkilerin,kişisel eyilimler'e göre şekilleneceği,kişinin tercihine göre olacağını düşünüyorum,sebep insanlar zamanlarının büyük bir kısmını internet üzerinde geçirmesinden kaynaklanmıştır.bk..Click Here!
Mobil cep telefonları,artık eskisi gibi değil,çok ciddi bir işlem kapasitesi olduğu malumunuz.Buna paralel olarak,önümüzdeki yıllarda mobil iletişim telefonlar,(international)milletlerarası, birçok iletişim operatör, network şirketlerinin,mecburen belirili standart ve protokoller üzere, ortak anlaşmaya gidecekleridir.Uzmanlar geçmişteki yıllara bakarak günümüze değin,nelerin nekadar hızlı bir şekilde değiştiğini tahlil etmesi,ile ortaya çıkan sonuç kuvvet ve ihtimalle,bu dijital iletişim internet gelişimi,bir çok işlerin yerini yeni mesleklere bırakacağı kesin görülmektedir. Uzmanların bazıları telif hakları korunması konusunda 2020 yılına kadar,önlenebilir güvenlik önlemlerinin,tahmin edilen,istenilen boyuta geleceğine inanmıyorlar.benim kişisel düşüncem de aynı şekilde,internet güvenlik,güvenilirlik konusuda ilerleme kaydedilse de,eksikliklerin devam edeceğini düşünüyorum. ürünler yönünden farklı,format ve içeriklerde,piyasaya sürülecek,dokunmatik cihazların yerini ise,yeni tip sanal klavyeler,havada yazılabilen,ışık ve çok yönlü görüntü,türlerin çıkacağı tahmin edilmektedir.
Click Here!



No comments:

Post a Comment